Bliżej Ciebie blog

Bliżej Ciebie blog

czwartek, 13 listopada 2014

Witam Wszystkich ciepło :)


     Dzień taki ponury, że nic tylko siąść wygodnie, z kubkiem gorącej czekolady, otulić się miłym kocykiem i w towarzystwie kochanej osoby wpatrywać się w ogień w kominku...
     A skoro już o kominku mowa to opowiem Wam, jak pewna kobieta zapragnęła mieć kominek w blokowym mieszkaniu i co z tego wyszło... ;)

  Było tak, pewnego dnia przeglądając czasopisma zobaczyłam cudny kominek i zaczął mi chodzić po głowie pomysł, żeby takie cudo pojawiło się w naszej sypialni :) narysowałam projekt, kupiłam deski, poskręcałam, pomalowałam i jest...

Oczywiście nie było tak łatwo i szybko ale opłacało się, teraz mamy własny kominek taki blokowy.


Pozdrawiam Kasia



2 komentarze:

  1. O tak, taki kominek też mi chodzi po głowie od dawien dawna. I mimo, że mieszkam w bloku właśnie takie cudo się u mnie pojawi. Żeby tylko czasu było więcej...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czasu zawsze brakuje... życzę Ci duuuużo czasu :)
      Pozdrawiam.

      Usuń