Bliżej Ciebie blog

Bliżej Ciebie blog

wtorek, 25 listopada 2014

Wygrałam!

W rozdawajce Jagogowego Zagajnika, w której brałam udział, to właśnie mnie wylosowała sympatyczna "maszyna losująca" :) Bardzo się cieszę z wygranej!
Jagodowy Zagajnik to jeden z moich ulubionych blogów, bardzo lubię tutaj zaglądać. Powstają tu piękne rzeczy. Jak dostanę nagrodę to na pewno pokażę:)
Ja dopiero stawiam pierwsze kroki w świecie blogerskim i jest to dla mnie bardzo nowe doświadczenie, a ponieważ nigdy nie pisałam pamiętników to tym bardziej jest mi miło, że ktoś tutaj zagląda :) Obserwuję różne Wasze blogi i bardzo się cieszę, że jest tyle zdolnych kobiet, które inspirują tym co robią.
Bardzo bym sobie życzyła, żebym kiedyś została jedną z Was...
Pozdrawiam Kasia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz